Macklean Mc Club

När vädret inte tillåter mc körning...vilket egenligen bara är när det är minusgrader och/eller snö...då kan man göra annat som också kan vara roande. På våren brukar det bli en tur med bowling och till Gocart city. Årets bowling turnering vann Ewert Persson, Roland Wallin, Eva Wallin. Gocartens vinnare publiceras så snart vi varit där...många som siktar på prispallen och somliga som ska försvara den (Richard Persson , Lennart Wihlborg och Rene Nielsen).
När sen säsongen är i gång blir det en hel del körande.

Kommentarer
Postat av: Nova

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2013-02-04 @ 21:54:49
URL: http://expressfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0